windows 7 ultimate price . buy windows 7 product key from microsoft download.

עדכונים וחדשות

 

אות מגשים ישראל 2015

אות ‏מגשים ישראל‬ לשנת 2015 ניתן ב- 5.11.2015 לחברת ‏אגד,‬ במעמד נשיא המדינה ראובן רובי ריבלין ואישים מכובדים נוספים.

האות ניתן מדי שנה על ידי המועצה לישראל יפה לארגונים ומוסדות מרכזיים בישראל. אגד נבחרה השנה, בין היתר, משום הישגיה בתחומי איכות השירות.

כחברה שמנהלת את מוקד השירות הארצי של אגד מזה 12 שנה, אנחנו גאים בשותפינו הוותיקים בהישגם החשוב ומאחלים לאגד עוד שנים רבות של עשייה מבורכת, והמשך מתן שירות מעולה לכל ציבור ישראל.

בתמונה (משמאל לימין): אבי פרידמן - יו"ר אגד | עינת מוסקוביץ - סמנכ"ל תפעול בזק און ליין | מתי חוקין - מנהל מערך בזק און ליין.

 
 

שרית בר און, סמנכ"ל משאבי אנוש, נבחרה להרצות בכנס כוחות הביטחון – 10.11.2015

עקב הביקוש הרב שבה סמנכ"ל משאבי אנוש - שרית בר-און, להרצאה נוספת. לאחר ההצלחה המסחררת של הרצאתה הקודמת, שרית הרצתה בפני מנהלי משאבי אנוש מחוזיים בכוחות הביטחון של מדינת ישראל.

 
 

שרית בר און, סמנכ"ל משאבי אנוש, נבחרה להרצות בכנס מקורות הגיוס השנתי של HRus – 1.11.2015

במסגרת ההרצאה סיפרה שרית אודות השיטות והמנגנונים לגיוס בחברה אשר מאיישת 2,000 משרות בשנה ב- 11 אתרים שונים! ההרצאה זכתה לתשואות נלהבות.

 
 

בזק און ליין תפעיל את מוקד השירות של רכבת ישראל – ידיעות אחרונות, 20.10.2015

חברת בזק און ליין זכתה במכרז להפעלת מוקד השירות והמידע של רכבת ישראל.

זכייה זו מצטרפת לזכייה במכרז נת"ע ולזכייה במיזם SWITCH מבית כלמוביל. ערן קריסטל, מנכ"ל בזק און ליין: "אנו שמחים שרכבת ישראל בחרה בנו כמרכז השירות והמידע של החברה, אשר יספק מידע כללי ופרטי לפונים. אנו מבטיחים להמשיך ולהוביל בחדשנות טכנולוגית ומתן שירות גבוה".

 

וופא ח'טיב, מנהלת אתר ירכא, מספרת על קידום נשים דרוזיות בבזק און ליין לחדשות הערוץ הראשון - 25.7.2015

 
 

נערי עלם במוקד אגד - סיפור הצלחה - וואלה TV, 31.5.2015

 

סמנכ"ל משאבי אנוש, שרית בר און, בתכנית "טוקר בשישי" מדברת אודות שוויון הזדמנויות בהעסקה וקידום כל המגזרים – ערוץ 2, 29.5.2015

 

בזק און ליין  מובילה את עולם ה-  contact centers עם טכנולוגיה חדשנית ומהפכנית -  itportal, 9.6.2015

חברת בזק און ליין הודיעה על הטמעת מערכת קשרי לקוחות ((contact-center מסוג  ג'נסיס המאפשרת לכל מוקדן ונציג שירות או מכירות לנהל את ריבוי ערוצי ההתקשרות של הלקוחות במטרה לענות על הצרכים הטכנולוגיים הנדרשים כיום. מדובר במערכת מתקדמת מרכזית אחת לכל ערוצי השירות (אסמסים, רשתות חברתיות, אימיילים, צ'אטים, שיחות ושיחות וידאו ועוד), מערכת זמינה יותר עבור הלקוחות בצורה מהירה ונגישה ביותר. מערכת זו מיושמת בימים אלו במוקד של חברת פז גז אותו מפעילה בזק און ליין, כחלק מתהליך  להעביר את כל מוקדי החברה  למערכת  המתקדמת ולשפר את חווית השירות ללקוחות בחברה כולה.
 
מנכ"ל חברת בזק און ליין, ערן קריסטל מסביר: "מדובר בדור הבא של מערכות טכנולוגיות למוקדי השירות, מערכות אינטגרטיביות המאפשרות בזמן אמת לתקשר עם לקוח במספר ערוצי גישה וזאת ע"י נציג שירות יחיד. כחברה אשר שמה לה למטרה לחדש ולהוביל את לקוחותיה לחוויית שירות עדכנית ומיטבית, חשוב היה לנו לבצע קפיצה טכנולוגית משמעותית לעבר העתיד".
ג'נסיס היא ספקית מובילה של פתרונות למוקדי שירות ושירות לקוחות. עם יותר מ-3,000 לקוחות ב-80 מדינות, התוכנה של ג'נסיס מנתבת יותר מ-100 מיליון אינטראקציות מדי יום בין מוקדי שירות ובמערכי back office ומסייעת לחברות לספק שירות מהיר, פשוט ואישי עם חוויית לקוח אישית במגוון ערוצים. ג'נסיס גם מתעדפת את הקדימויות בזרם העבודה של עובדי המשרד האחורי, הנוצר מכל אינטראקציה עם לקוח, זרמי עבודה פנימיים או יישומים עסקיים וממטבת את ביצועיהם של נציגי השירות בארגון.
 
 

בזק און ליין מטמיעה את מערכת ה CCU

בזק און ליין מטמיעה את מערכת ה CosmoCall Universe (CCU) שמציעה פתרון, מבוסס תוכנה, רב פונקציונליות , המבוסס על טכנולוגית IP  שנבנה מבסיסו על מנת לספק פתרון אחוד UC  במוקדי *2700 של "כללית".

פלטפורמת ה - CCU משתלבת בקלות עם רכיבים אחרים ברשת ה-VoIP ו עם סביבת מערכות המידע  של הארגון.

למערכת כלי ניהול מתקדמים מבוססי ממשק WEB  המאפשרים שינויים , הפקת דוחות עם שליטה וניהול עצמיים כמעט ללא ידע מוקדם  ויכולת ממשק אל מערכות הארגון או מערכות עצמאיות (באמצעות פלטפורמות כמו:

HTTP, Web Services, בסיסי נתונים ועוד).

 המערכת מאפשרת הקמה מהירה של מוקד שירות מתוחכם שירות רב פונקציונליות תוך הכנה קצרה והטמעה מהירה ופשוטה.

המערכת מאפשרת טיפול רב ערוצי בפניות לקוחות  לדוגמא :  שיחות טלפון, צ'אט, דוא"ל, שיחות וידאו,הודעות מתא קול, גלישה משותפת  ועוד. להלן חלק מהיכולות המובנות במערכת שיוטמעו במוקדי "כללית" :

v      ניתוב על פי כישורים - IVR Skilled Based

v      סביבת נציג מבוססת WEBבעברית.

v      דוחות היסטורייםלכל אינטראקציה עם פונים

v      דוחות זמן- אמת Real Time Reports

v      הקלטה שיחות רב ערוצית כולל תוכן עם אפשרות להקלטת מסכים.

v      אינטגרציה למערכות לקוח והקפצת מסכים

v      העברת שיחה בין נציגים עם נתוני הלקוח.

v      ממשק נציג יעיל ונוח. ממשק אחמ"ש לניהול תורים וצפייה בדוחות

v      תמיכה בטלפון SIP סטנדרטי (מדגמים מאושרים).

v      פתרון אבטחה כולל

v      חייגן

הפתרון נבחר ע"י בזק און ליין עבור הכללית מהסיבות הבאות :

v     חברת CosmoCom הינה מובילה עולמית בתחום IP Contact Center, ומצטיינת באספקת פלטפורמות  Contact Center עבור ארגונים עם דרישות מתקדמות ומורכבות .

v     יכולות מולטימדיה רב-ערוצית.

v      שימור השקעה – אין צורך בשידרוגים והקצאת משאבים להחלפת מערכת כל תקופה. המערכת תמיד בגרסה האחרונה.

v      גמישות - גמישות עסקית רבה יותר, פתרון עבור אתרים מרוחקים.

v      שינויים מהירים כגון תנודות עונתיות או דרישות עסקיות חדשות וצרכים שיווקיים.

v      לא משנה איזה מערכת יש לך .מתחבר בשקיפות למערכות הלקוח כמערכת חדשה עבור שירותים עסקיים חדשים או כהרחבה למערכות קיימות.

v      הקטנת סיכונים ומהירות הפעלה – הפתרון ניתן להפעלה תוך זמן קצר ביותר.

v      ממשקים ידידותיים ואינטואיטיבים מקטינים את זמן הטמעת המערכת.

v      ניהול עצמי– הסביבה הינה עצמאית לחלוטין וניתנת לניהול עצמאי.

v      שרידות – מאפשרת באופן אוטומטי פתרון התאוששות.

v      עוצמה - מערכת ברמה של ספק שירותים Carrier Level כולל שרידות גבוהה, שרתים חזקים וכפולים.

v      קוסמוקום הינה חברה ישראלית. מרכז הפיתוח והתמיכה של החברה ממוקם ברעננה ומונה כ-50 מהנדסים.

 

בזק און ליין זכתה במכרז משרד הבריאות להקים מוקד שרות לפניות הציבור בהיקף מיליוני ש"ח בשנה


זאת הפעם הראשונה בה יפעיל המשרד מוקד מענה טלפוני מאויש לפניות הציבור

  • משרד הבריאות בחר במכרז שנערך בחברת "בזק און ליין" להקמת מוקד שרות בעבור המשרד והפעלתו לטובת אזרחי ישראל בהיקף כספי מוערך של מליוני ש"ח לשנה. חברת "בזק און ליין"היא חברת call center המתמחה בהקמה, ניהול ותפעול של מוקדים טלפוניים במגוון תחומים ועולמות תוכן. החברה מעסיקה 1,200 עובדים בשני אתרים מרכזיים, קריית מלאכי ובאר שבע.

  •  

  • כיום משרד הבריאות אינו מפעיל מוקד שירות למענה לפניות הציבור, בזק און ליין תקים עד סוף השנה לראשנה מוקד מענה טלפוני (contact centre ) מקצועי עבור משרד הבריאות, שיעניק שירותים כגון: מסירת מידע כללי לאזרחים, ברור סטאטוס הגשת בקשות רישוי של עסקים, זימון פגישות לגורמים מקצועיים ושירותי גביה. בשירותים ינתנו באמצעות הטלפון ובאמצעות אמצעי תקשורת נוספים, כגון: אינטרנט, מייל, פקס ודואר רגיל. בשעות חירום המוקד יופעל 24 שעות ביממה. 

  •  

  • במסגרת המכרז "בזק און ליין" תעניק למשרד הבריאות פתרונות טכנולוגיים מתקדמים ותפיסת שירות ייחודית שיבואו לידי ביטוי בהפעלת מרכז השרות. ויבטיחו שרות איכותי ויעיל לאזרחים. 

  • ערן קריסטל, מנ"כל בזק און ליין, מציין כי "המוקד יפעל באחד מאתרי "בזק און ליין" הממוקמים בדרום הארץ או באתר חדש שיבחר ויפעל לקידום התעסוקה בקרב תושבי האזור, זאת כחלק מהאג'נדה המשותפת למשרד הבריאות ולחברת בזק און ליין לקדם תעסוקה בפריפרייה".

     

     

    בזק און ליין מברכת את עובדיה, לקוחותיה וכל עם ישראל בחג פסח שמח 


  • חג של פריחה, חג של מנוחה, חג של תקווה, חג של חום ואהבה.

  • שתהיה לכם חופשת פסח נטולת דאגות.

  • חג פסח שמח לכם ולבני משפחתכם.

  •  


  •   

    לאור המצב הבטחוני, בזק און ליין ארגנה גן לילדי עובדיה במתקני החברה


  • בזק און ליין פתחה את יום העבודה עם גן ילדים מאולתר לרווחת עובדי החברה.

  • מנהלת הרווחה של הארגון ארגנה תוך זמן קצר מרחב פעילות מוגן לכל הילדים שהגיעו הבוקר עם האמהות שלהם לעבודה. הגן מציע לילדים פינות משחקים, ערכות יצירה, מוסיקה וסרטים.

  • הגן מלווה על ידי צוות עובדים שהתנדב להפעיל את הילדים 


  • בזק און ליין הטמיעה מערכת הקלטות מהמתקדמות בשוק 360 verint Impact

  •  

  • פעילות לא חוקית בכרטיסי האשראי הולכת וגדלה,  וגורמת לנזקים עסקיים הן בפן הכלכלי והן בפן התדמיתי של בית העסק. כמענה לתופעה זו, בזק און ליין החליטה לאמץ את תקן אבטחת מידע של אגוד תעשיית כרטיסי התשלום (אשראי).

  • במסגרת התהליך הטמיעה חברת בזק און ליין מערכת הקלטות מהמתקדמות בשוק Verint Impact 360".

  •  

  • המערכת מאפשרת לנציגים להשתיק את הקלטת השיחה בזמן העברת מידע רגיש, לדוגמא מספר כרטיס אשראי, כך שבהאזנה להקלטת השיחה, בזמן מסירת מספר האשראי, יושמע צפצופ המצנזר את ההקלטה.

  •  

  • ה- PCI DSS קובע את הדרישות לכל היבטי אבטחת נתוני מחזיקי הכרטיס בבית העסק – אמצעי אבטחת רשת התקשורת, סיסמאות גישה למערכות מחשב, אבטחת נתונים מאוחסנים ועוד.

    בין היתר,
    PCI DSS קובע את כללי הטיפול, האחסון וההגנה על הנתונים הרגישים של כרטיסי האשראי.
    תקן זה, המגדיר דרישות אבטחה למערכות מידע השומרות את נתוני כרטיסי האשראי, מתייחס לאבטחת המידע עצמו, ניהול מפגעים (כגון אנטי-וירוס, אבטחת אפליקציות), בקרת גישה ובדיקות שוטפות.

  •  


  •    

    שירותי בריאות כללית בחרו בבזק און ליין
    להפעלת מוקדי השרות והזימון *2700

    הנהלת "שירותי בריאות כללית" הודיעה בתחילת השבוע, כי בתום הליך מכרזי ארוך, הזוכה בהפעלת מוקדי *2700, היא חברת "בזק און ליין", חברת call center המתמחה בהקמה, ניהול ותפעול של מוקדים טלפוניים במגוון תחומים ועולמות תוכן. החברה מעסיקה 1,200 עובדים בשני אתרים מרכזיים, קריית מלאכי ובאר שבע.
    מרכז השרות וזימון התורים שתפעיל "בזק און ליין" צפוי לטפל בלמעלה מ 50% מהפניות המתקבלות ממבוטחי "כללית" נכון להיום וב- 100% מהפניות המתקבלות ממבוטחי "כללית מושלם", באמצעות שרות טלפוני.
     
    בזק און ליין העמידה לטובת "שירותי בריאות כללית" פתרונות טכנולוגיים מתקדמים ותפיסת שרות ייחודית שיבואו לידי ביטוי בהפעלת מרכז השרות ויבטיחו שרות איכותי ויעיל למאות אלפי מבוטחיה.

    לאור זכייתה במכרז בכוונת החברה לגייס מאות עובדים נוספים לשורותיה בתפקידים שונים וביניהם: אנליסטים, מנהלי צוותים, אנשי הדרכה, נציגי שרות ונציגי מכירה.
     

    מנכ"ל החברה, ערן קריסטל : "בזק און ליין מברכת על החלטת הנהלת שירותי בריאות כללית. אנו שמחים על ההזדמנות שנפלה בחלקינו, לתת שרות למאות אלפי מבוטחי "הכללית" דווקא מערי הנגב. החברה צמחה בדרום מתוך תחושת מחויבות, שאנו כחברה מובילה חשים לאזור.
    אנחנו פועלים למעלה מ 10 שנים בבאר שבע ובקרית מלאכי, מיטב אנשינו, כ 1200 עובדים, הם בני הערים וישובי האזור, מבחינתנו היה זה טבעי ונכון שאת מוקדי "הכללית" נקים כאן.
    אנחנו גאים בתרומתנו לעידוד את התעסוקה והצמיחה בנגב וקוראים לחברות נוספות להצטרף אלינו."

     


     *VOC - לחיזוק הקשר עם הלקוח
    (Voice of the customer)*


    דעתם של הלקוחות חשובה.
    סקר שירות או סקר שביעות רצון הוא נדבך חשוב בבניית מערכת יחסים חיובית עם הלקוח.
    סקר מוצלח מזהה את דרישות הלקוח וצרכיו, מאפשר סגירת מעגל שרות, ומתן פתרון מהיר לבעיות מיד עם התרחשותן.  כל אלו מגדילים את שיתוף הפעולה עם הלקוח ואת מידת שביעות הרצון שלו.

    בזק און ליין מפעילה "קולקשן סנטר" המבצע איסוף מידע וסקרים לעשרות חברות. לאחרונה שידרגה החברה את מערכת האיסוף שלה למערכת חדשה של חברת "רנסיס". המערכת מאפשרת להקים מערכי סקירה ומדידה שונים ומגוונים, כגון:

    סקרי FTR המודדים בעזרת שאלה אחת את מידת שביעות רצונו של הלקוח מהשרות שקיבל.
    סקרי שביעות רצון הבוחנים תפיסות בקרב הלקוחות. 
     סקרים שיווקיים המודדים מגמות בשוק ועוד.

     

    התוצאה: בקרה שלכם על רמת השירות שניתנת ללקוחותיכם תוך ניהול משוב המאפשר לכם לזהות נקודות תורפה בזמן אמת ולתקן מיידית.

    מעוניינים בפרטים נוספים?! צרו קשר עם ניר לאוטמן , מנהל מכירה וקשרי לקוחות בבזק און ליין
     

    מעוניינים להרחיב את הפעילות שלכם בקרב המגזר הערבי? 
    חדש! בבזק און ליין: מוקד ב"סקיל" ערבית!


    המגזר הערבי בישראל הוא פלח צרכני משמעותי, שגדל ומתפתח, ויחד איתו מתרחבות אפשרויות המכירה והצפייה לשרות מקצועי.  
    בזק און ליין פותחת את שנת 2011 עם אתר חדש שייתן מענה ללקוחות דוברי השפה הערבית.
    המוקדים באתר ינוהלו ויתופעלו בצפון הארץ ע"י כוחות מקומיים, במטרה לעודד תעסוקה ולספק מקומות עבודה חדשים לאוכלוסיה הערבית באזור הצפון .

    בזק און ליין מתכוונת לשכפל את הצלחותיה ולהביא מניסיונה המצטבר בהפעלת מוקדי שרות ומכירה, גם בשפה הערבית. אנו מזמינים אתכם לבוא ולהתרשם מהיכולות שלנו במתן שירותי מידע ומכירה למגזר הערבי.

     


     
    SMS, ככה מחזקים שביעות רצון לקוח.

    רוצים להעמיק את הקשר עם הלקוחות שלכם? רוצים להגביר את שביעות רצונם מהשרות שהם מקבלים? בזק און ליין מציעה לכם שרות SMS ככלי להשלמת טיפול בלקוח.
    בתום כל שיחה, כחלק מתהליך השרות או המכירה ניתן לסמס בלחיצת כפתור הודעה קצר
    ה באיזה נוסח שתבחרו: ברכה קצרה על הצטרפות לשרות, סיכום תהליך המכירה, סיכום פרטי השיחה ועוד.

    רוצים לשמוע עוד פרטים? פנו עוד היום לניר לאוטמן או יוסף אמשיקשווילי מנהלי קשרי הלקוחות שלנו.


     
    יש לכם לקוחות חייבים?
    מוקד "טלקולקטינג" של בזק און ליין לגבייה והסדרת תשלומי לקוח!


    התופעה הקשה של גביית חובות מוכרת כאחת ה"רעות החולות" של  רוב העסקים.
    שעות עבודה רבות מושקעות בשיחות גבייה עם לקוחות חייבים, עד לקבלת הכסף.

    הגורם היעיל והמהיר ביותר לגבית חובות איננו רק פעילות משפטית בבתי המשפט וההוצאה לפועל,
    אלא ובמיוחד פניה ישירה לחייבים, שיחה ב"גובה העיניים" וניסיון כן ואמיתי לשכנעם כי הדרך היעילה והזולה ביותר (במיוחד עבורם) לפרוע את חובם, במינימום הוצאות ובמינימום אי נעימויות, הינה "כאן ועכשיו" במעמד השיחה.  

     

    מוקד "טלקולקטינג" של בזק און ליין נותן שירותי גבייה, הסדרת אמצעי תשלום ושימור לקוחות חייבים.
    הנציגים פונים באופן יזום ללקוחות חייבים במטרה להסדיר עימם את החוב ולהביא לחסכון בהוצאות משפטיות מיותרות הן ללקוח והן לכם.  

    מעוניינים בפרטים נוספים?! צרו קשר עם  ניר לאוטמן מנהל מכירה וקשרי הלקוחות שלנו. 
     


     

    שי כהן מונה לתפקיד CTO של חברת בזק און ליין.  

    בזק און ליין מכריזה על מינויו של שי כהן לתפקיד סמנכ"ל הטכנולוגיות ומערכות המידע של החברה.

    שי כהן, מונה לתפקיד
    CTO של חברת בזק און ליין המתמחה בהקמה, ניהול ותפעול של מערכי CONTACT CENTER.

    כהן מביא עימו ניסיון עשיר של למעלה מ 15 שנים בהקמה וניהול פרויקטים טכנולוגים מתקדמים בעולמות ה - Contact Center , הסלולר, מערכות הידע הארגוני, יישומי אינטרנט מתקדמים ועוד.
    כהן מוסמך כ DBA, מנתח מערכות מידע והוא בוגר Polytechnic University New York.

    שי מצטרף לבזק און ליין בתקופה בה היא עורכת קפיצה טכנולוגית משמעותית ומאמצת טכנולוגיות חדישות של CC ו BPO הנמצאות בחזית הטכנולוגיה העולמית.

    חברת בזק און ליין, הינה חלק מקבוצת בזק, החלה את פעילותה משנת 2001.

    בזק און ליין מתמחה במתן שירותים שיווקיים באמצעות הטלפון, בהקמה, בניהול ובתפעול של מרכזי שירות, מרכזי מכירה  (Telemarketing) וביצוע סקרים בתחומים שונים ללקוחות מסוגים שונים, בשיטת מיקור החוץ  (Outsourcing) באתר בזק און ליין או בשיטה הפנים ארגונית (Insourcing) באתר הלקוח.

     


     

    בימים אלו, כשחג החנוכה בפתח, מתרחש נס קטן ל 20 נערים ונערות מעמותת "עלם": תוכנית הכשרה תעסוקתית בחברת בזק און ליין. 


    תוכנית זו היא חלק מפרויקט אחריות חברתית שמובילה בזק און ליין למען הקהילה בה היא פועלת. עם סיומה ישתלבו הנערים כעובדים לכל דבר בחברה, ויזכו להזדמנות שווה להצלחה.
    קרא עוד


    בזק און ליין הטמיעה מערכת בינה עסקית של QlikView: חברת נס-גילון יישמה התהליך


    בזק און ליין הטמיעה את תוכנת הבינה עסקית QlikView בשיתוף חברת נס-גילון אשר יישמה פתרון BI מלא למול כלל מערכות הליבה בחברה.

    קרא עוד

     


    סוף עונת הקייטנים


    בזק און ליין עושה זאת שנית: קייטנה מפנקת לילדי העובדים

    קרא עוד
    "הרמה הגבוהה של הטכנולוגיה, הניהול התפעולי וההון האנושי , אותם הציבה בזק און ליין, תרמו רבות להצלחת הפעילות שלנו..."

    אייל יחיאל, מנהל אגף השיווק, אגד