windows 7 ultimate price . buy windows 7 product key from microsoft download.

עדכונים וחדשות

 

אות מגשים ישראל 2015

אות ‏מגשים ישראל‬ לשנת 2015 ניתן ב- 5.11.2015 לחברת ‏אגד,‬ במעמד נשיא המדינה ראובן רובי ריבלין ואישים מכובדים נוספים.

האות ניתן מדי שנה על ידי המועצה לישראל יפה לארגונים ומוסדות מרכזיים בישראל. אגד נבחרה השנה, בין היתר, משום הישגיה בתחומי איכות השירות.

כחברה שמנהלת את מוקד השירות הארצי של אגד מזה 12 שנה, אנחנו גאים בשותפינו הוותיקים בהישגם החשוב ומאחלים לאגד עוד שנים רבות של עשייה מבורכת, והמשך מתן שירות מעולה לכל ציבור ישראל.

בתמונה (משמאל לימין): אבי פרידמן - יו"ר אגד | עינת מוסקוביץ - סמנכ"ל תפעול בזק און ליין | מתי חוקין - מנהל מערך בזק און ליין.

 
 

שרית בר און, סמנכ"ל משאבי אנוש, נבחרה להרצות בכנס כוחות הביטחון – 10.11.2015

עקב הביקוש הרב שבה סמנכ"ל משאבי אנוש - שרית בר-און, להרצאה נוספת. לאחר ההצלחה המסחררת של הרצאתה הקודמת, שרית הרצתה בפני מנהלי משאבי אנוש מחוזיים בכוחות הביטחון של מדינת ישראל.

 
 

שרית בר און, סמנכ"ל משאבי אנוש, נבחרה להרצות בכנס מקורות הגיוס השנתי של HRus – 1.11.2015

במסגרת ההרצאה סיפרה שרית אודות השיטות והמנגנונים לגיוס בחברה אשר מאיישת 2,000 משרות בשנה ב- 11 אתרים שונים! ההרצאה זכתה לתשואות נלהבות.

 
 

בזק און ליין תפעיל את מוקד השירות של רכבת ישראל – ידיעות אחרונות, 20.10.2015

חברת בזק און ליין זכתה במכרז להפעלת מוקד השירות והמידע של רכבת ישראל.

זכייה זו מצטרפת לזכייה במכרז נת"ע ולזכייה במיזם SWITCH מבית כלמוביל. ערן קריסטל, מנכ"ל בזק און ליין: "אנו שמחים שרכבת ישראל בחרה בנו כמרכז השירות והמידע של החברה, אשר יספק מידע כללי ופרטי לפונים. אנו מבטיחים להמשיך ולהוביל בחדשנות טכנולוגית ומתן שירות גבוה".

 

וופא ח'טיב, מנהלת אתר ירכא, מספרת על קידום נשים דרוזיות בבזק און ליין לחדשות הערוץ הראשון - 25.7.2015

 
 

נערי עלם במוקד אגד - סיפור הצלחה - וואלה TV, 31.5.2015

 

סמנכ"ל משאבי אנוש, שרית בר און, בתכנית "טוקר בשישי" מדברת אודות שוויון הזדמנויות בהעסקה וקידום כל המגזרים – ערוץ 2, 29.5.2015

 

בזק און ליין  מובילה את עולם ה-  contact centers עם טכנולוגיה חדשנית ומהפכנית -  itportal, 9.6.2015

חברת בזק און ליין הודיעה על הטמעת מערכת קשרי לקוחות ((contact-center מסוג  ג'נסיס המאפשרת לכל מוקדן ונציג שירות או מכירות לנהל את ריבוי ערוצי ההתקשרות של הלקוחות במטרה לענות על הצרכים הטכנולוגיים הנדרשים כיום. מדובר במערכת מתקדמת מרכזית אחת לכל ערוצי השירות (אסמסים, רשתות חברתיות, אימיילים, צ'אטים, שיחות ושיחות וידאו ועוד), מערכת זמינה יותר עבור הלקוחות בצורה מהירה ונגישה ביותר. מערכת זו מיושמת בימים אלו במוקד של חברת פז גז אותו מפעילה בזק און ליין, כחלק מתהליך  להעביר את כל מוקדי החברה  למערכת  המתקדמת ולשפר את חווית השירות ללקוחות בחברה כולה.
 
מנכ"ל חברת בזק און ליין, ערן קריסטל מסביר: "מדובר בדור הבא של מערכות טכנולוגיות למוקדי השירות, מערכות אינטגרטיביות המאפשרות בזמן אמת לתקשר עם לקוח במספר ערוצי גישה וזאת ע"י נציג שירות יחיד. כחברה אשר שמה לה למטרה לחדש ולהוביל את לקוחותיה לחוויית שירות עדכנית ומיטבית, חשוב היה לנו לבצע קפיצה טכנולוגית משמעותית לעבר העתיד".
ג'נסיס היא ספקית מובילה של פתרונות למוקדי שירות ושירות לקוחות. עם יותר מ-3,000 לקוחות ב-80 מדינות, התוכנה של ג'נסיס מנתבת יותר מ-100 מיליון אינטראקציות מדי יום בין מוקדי שירות ובמערכי back office ומסייעת לחברות לספק שירות מהיר, פשוט ואישי עם חוויית לקוח אישית במגוון ערוצים. ג'נסיס גם מתעדפת את הקדימויות בזרם העבודה של עובדי המשרד האחורי, הנוצר מכל אינטראקציה עם לקוח, זרמי עבודה פנימיים או יישומים עסקיים וממטבת את ביצועיהם של נציגי השירות בארגון.
 
 

בזק און ליין מטמיעה את מערכת ה CCU

בזק און ליין מטמיעה את מערכת ה CosmoCall Universe (CCU) שמציעה פתרון, מבוסס תוכנה, רב פונקציונליות , המבוסס על טכנולוגית IP  שנבנה מבסיסו על מנת לספק פתרון אחוד UC  במוקדי *2700 של "כללית".

פלטפורמת ה - CCU משתלבת בקלות עם רכיבים אחרים ברשת ה-VoIP ו עם סביבת מערכות המידע  של הארגון.

למערכת כלי ניהול מתקדמים מבוססי ממשק WEB  המאפשרים שינויים , הפקת דוחות עם שליטה וניהול עצמיים כמעט ללא ידע מוקדם  ויכולת ממשק אל מערכות הארגון או מערכות עצמאיות (באמצעות פלטפורמות כמו:

HTTP, Web Services, בסיסי נתונים ועוד).

 המערכת מאפשרת הקמה מהירה של מוקד שירות מתוחכם שירות רב פונקציונליות תוך הכנה קצרה והטמעה מהירה ופשוטה.

המערכת מאפשרת טיפול רב ערוצי בפניות לקוחות  לדוגמא :  שיחות טלפון, צ'אט, דוא"ל, שיחות וידאו,הודעות מתא קול, גלישה משותפת  ועוד. להלן חלק מהיכולות המובנות במערכת שיוטמעו במוקדי "כללית" :

v      ניתוב על פי כישורים - IVR Skilled Based

v      סביבת נציג מבוססת WEBבעברית.

v      דוחות היסטורייםלכל אינטראקציה עם פונים

v      דוחות זמן- אמת Real Time Reports

v      הקלטה שיחות רב ערוצית כולל תוכן עם אפשרות להקלטת מסכים.

v      אינטגרציה למערכות לקוח והקפצת מסכים

v      העברת שיחה בין נציגים עם נתוני הלקוח.

v      ממשק נציג יעיל ונוח. ממשק אחמ"ש לניהול תורים וצפייה בדוחות

v      תמיכה בטלפון SIP סטנדרטי (מדגמים מאושרים).

v      פתרון אבטחה כולל

v      חייגן

הפתרון נבחר ע"י בזק און ליין עבור הכללית מהסיבות הבאות :

v     חברת CosmoCom הינה מובילה עולמית בתחום IP Contact Center, ומצטיינת באספקת פלטפורמות  Contact Center עבור ארגונים עם דרישות מתקדמות ומורכבות .

v     יכולות מולטימדיה רב-ערוצית.

v      שימור השקעה – אין צורך בשידרוגים והקצאת משאבים להחלפת מערכת כל תקופה. המערכת תמיד בגרסה האחרונה.

v      גמישות - גמישות עסקית רבה יותר, פתרון עבור אתרים מרוחקים.

v      שינויים מהירים כגון תנודות עונתיות או דרישות עסקיות חדשות וצרכים שיווקיים.

v      לא משנה איזה מערכת יש לך .מתחבר בשקיפות למערכות הלקוח כמערכת חדשה עבור שירותים עסקיים חדשים או כהרחבה למערכות קיימות.

v      הקטנת סיכונים ומהירות הפעלה – הפתרון ניתן להפעלה תוך זמן קצר ביותר.

v      ממשקים ידידותיים ואינטואיטיבים מקטינים את זמן הטמעת המערכת.

v      ניהול עצמי– הסביבה הינה עצמאית לחלוטין וניתנת לניהול עצמאי.

v      שרידות – מאפשרת באופן אוטומטי פתרון התאוששות.

v      עוצמה - מערכת ברמה של ספק שירותים Carrier Level כולל שרידות גבוהה, שרתים חזקים וכפולים.

v      קוסמוקום הינה חברה ישראלית. מרכז הפיתוח והתמיכה של החברה ממוקם ברעננה ומונה כ-50 מהנדסים.

"הרמה הגבוהה של הטכנולוגיה, הניהול התפעולי וההון האנושי , אותם הציבה בזק און ליין, תרמו רבות להצלחת הפעילות שלנו..."

אייל יחיאל, מנהל אגף השיווק, אגד