windows 7 ultimate price . buy windows 7 product key from microsoft download.

המערך הטכנולוגי 

 

מרכזית טלפוניה, מערכת CRM או מערכת IVR הם רק חלק ממערך התמיכה שלנו המקיף את כל שירותי המוקד הטלפוני.

 

הפתרונות מבוססים על מערכות טכנולוגיות מתקדמות מתחום ה-Contact Center, ומגובות במפרט סטנדרטים מהגבוהים בעולם.


אתם מוזמנים להתרשם ממגוון הפתרונות הטכנולוגיים שאנחנו מציעים ולבחור את המתאימים לכם:

 

מרכזית טלפוניה

רוצים להוסיף נעימת המתנה ופתיחים אישיים שיופעלו אוטומטית כמענה לשיחה נכנסת? תוכלו לעשות זאת בקלות רבה.

 

מערכת CRM

מערכת זו כוללת מגוון יישומים מובנים שיסייעו לכם לשפר בקלות את ניהול הלקוחות: בניה מהירה של פרויקטים, יבוא רשימות לקוחות ומידע, יצירת תסריטי שיחה דינאמיים, הוספת תהליכי רקע אוטומטים, הצגת דוחות בזמן אמת ועוד.
המערכת מתממשקת למרכזייה, למערכות ה-CTI  ולמערכת ההקלטות בארגון.



מערכות CTI

מערכת לניתוב השיחות הנכנסות והיוצאות בארגון.

תוכלו לבצע את הניתוב בתצורה הנוחה והטובה ביותר למתקשר ולמוקד, על פי כללים והגדרות שתזינו מראש למערכת: מגוון הודעות ותסריטי שיחה שונים, הגדרת כללי המתנה שונים לפי שעות עומס, מספר מחוייג, תעדוף שיחה ועוד.

 

בכל מערכת קיימת עמדת שליטה ממחושבת. כאן תוכלו לקבל באופן רציף ובזמן אמת מגוון נתונים על מה שמתרחש במוקד, ונתונים סטטיסטיים לחיזוי פעילות, ע"י זיהוי מגמות שונות.

 

מערכת IVR

מערכת המאפשר לכם להקליט הודעות מראש, ולשלב אותן בתהליך ניתוב הלקוח, ולידע את הלקוח מהו זמן ההמתנה המשוער, מהו המיקומו בתור המתנה וכו'.

 

 

מערכת הקלטות

רוצים להקליט את השיחות בין נציג המוקד לבין הלקוח? מערכת ההקלטות  שברשותנו בדיוק בשבילכם. בנוסף, תוכלו גם להקליט את המסכים שבהם השתמש הנציג בזמן ההתקשרות.

למערכת פורטל אינטרנטי המספק גישה מאובטחת להאזנת השיחות וביצועי בקרות איכות.

מערכת ניהול ידע

מערכת זו מספקת לכם סביבת עבודה מתקדמת, שתאפשר לכל חברי הצוות לשתף פעולה וידע בצורה מהירה ואפקטיבית: לרכז מטלות, לחלק תדריכים, תסריטי שיחה ועדכונים משותפים.

 

מערכת קבלת ושליחת פקסים ארגונית

מערכת ה- RightFax, המובילה בתחום הפקסים הארגוניים בארץ ובעולם, תאפשר לכם לשלוח ולקבל פקסים מכל מחשב בארגון באמצעות שלוש שיטות עיקריות:RightFax  (קליינט), ממשק דואר האלקטרוני, ממשק Web.
אל דאגה: המערכת אמינה, יציבה ויעילה ומתמודדת היטב עם עומסים כבדים.

 

מערכת לשליחת הודעות SMS

שליחת SMS בתום שיחה, לאחר קניה או כתזכורת משפרת את השרות ומחזקת את יעילות המכירה. פעולה זו יכולה להקטין את כמות הפניות החוזרות של הלקוח, ממשיכה את הטיפול בלקוח, תוך חיזוק תחושת הביטחון שלו, ואף חוסכת את עלות השיחה.

לרשותכם מערכת אמינה, יציבה ויעילה לשיחת הודעות SMS ללקוחות, המהווה כלי תומך לפעילויות ה- call center במוקד.

 
 

תשתיות ואבטחת מידע

אנחנו מקפידים על סטנדרטים גבוהים במיוחד של אבטחת המידע ושמירת הנתונים של לקוחותינו ושלנו. אנחנו לא מתפשרים על תשתיות אבטחת המידע והאחסון ומשתמשים במוצרים המתקדמים והחדשניים מסוגם בשוק:

 

אבטחת מידע

הרשת מאובטחת באמצעות FIREWALL של חברת CheckPoint, בגרסתו העדכנית ביותר, ובאופן המבטיח שרידות גבוהה.

 

מערכת סינון והגנה על הדואר הארגוני

מערכת של חברה מהמובילות בתחום המספקת ביצועים גבוהים ובעלת יכולת סינון של דואר זבל הכולל וירוסים, סוסים טרויאניים, פרסומים של אתרים שמנוגדים למדיניות הארגון וכו'.

 

מערכת אנטי וירוס לשרתי הדואר

מערכת הגנה של חברת TrendMicro בגרסה עדכנית הנמצאת בתחזוקה שוטפת.

המערכת מתעדכנת ברמה יומית ומגנה על תיבות הדואר של המשתמשים מפני וירוסים וסוסים טרויאניים. 


 

אחסנת מידע

כל הנתונים של לקוחותינו והמידע הקריטי הפנימי של הארגון, מאוחסנים על גבי מערכות האיחסון המובילות של חברת

 

גיבוי מידע

מערכת הגיבוי שברשותנו מספקת פתרון לגיבוי הנתונים הקריטיים בארגון במבחר רמות (גיבוי מלא, אינקרמנטאלי או דיפרנציאלי) במועדים מתוזמנים ועל-פי מתודת גיבוי מוסכמת.

 

שרידות הרשת

הרשת של בזק און ליין מבוססת על 2 מתגי שדרה המחוברים ב-CLUSTER באופן שמבטיח את שרידותה.

התשתית, המתוחזקת בצורה שוטפת, מסוגלת לתת שרות LAYER2 ו- LAYER3 בהתאם לדרישתכם.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"הרמה הגבוהה של הטכנולוגיה, הניהול התפעולי וההון האנושי , אותם הציבה בזק און ליין, תרמו רבות להצלחת הפעילות שלנו..."

אייל יחיאל, מנהל אגף השיווק, אגד