windows 7 ultimate price . buy windows 7 product key from microsoft download.

פתרונות


 

כשמדובר בפתרונות מתקדמים להקמה, ניהול ותפעול של contact centers, בזק און ליין מובילה את הקו בישראל מזה כ- 15 שנה בתחומים:

  • מוקדי שירות ומידע
  • מוקדי גבייה
  • מוקדי מכירות (טלמרקטינג)
  • מוקדי תמיכה טכנית (Help Desk)
  • מוקדי זימון תורים
  • מוקדי חרום 24/7
  • תאום פגישות(טלמיטינג)
  • מוקדי סקרים וטיוב נתונים
  • ניהול מועדוני לקוחות
  • מוקדי תרגום שפות


 

את מערך המוקדים שלנו מנהלים ומתפעלים מנהלים מובילים.
לכולם ניסיון מוכח בניהול מוקדים מסוגים שונים, ובהפעלת מנגנוני שירות ומכירות מורכבים.

מספרים וספרות



בזק און ליין מעסיקה מעל  2,000 נציגי שירות ומכירות.
לחברה 6 אתרים מרכזיים: באר שבע, קריית מלאכי (2 אתרים), חיפה, בני ברק וירכא.
מפעילה כ- 1,200 עמדות  Contact Center.
מנהלת למעלה מ - 20 מוקדים בעולמות תוכן שונים.

העוצמה שבקבוצה


כחלק מקבוצת בזק, קבוצת התקשורת הגדולה והמובילה בישראל, החברה נהנית מגב טכנולוגי חזק ומחוסן פיננסי.
קבוצת בזק כוללת כ- 12,600 עובדים המועסקים במגוון חברות מכל תחומי התקשורת: תקשורת נייחת, סלולארית, טלוויזיה בלוויין, מרכזי Call Center, תקשורת בינלאומית, אינטרנט, אספקת ציוד תקשורת ובניינים חכמים.
 

מדברים בשפה שלכם

במהלך השנים צברנו ניסיון רב בניהול מוקדים ללקוחות מעולמות תוכן מגוונים ומתחומים שונים.
ביניהם מתחומי התקשורת, הבריאות, התשתיות והתחבורה, מועדוני לקוחות, ביטוח ופיננסים והמגזר הציבורי הממשלתי.
ההיכרות הקרובה של העובדים עם הצרכים והאתגרים של כל תחום, מאפשרת לנו ליצור במהירות וביעילות אינטגרציה חכמה בין המערכות השונות, במטרה לספק את המענה המדויק והיעיל ביותר להשגת היעדים שלכם. 

"הרמה הגבוהה של הטכנולוגיה, הניהול התפעולי וההון האנושי , אותם הציבה בזק און ליין, תרמו רבות להצלחת הפעילות שלנו..."

אייל יחיאל, מנהל אגף השיווק, אגד